توصیه های کنترلی در تجارت اینترنتی

نوشته شده توسط:عغلب فالقب | ۱۲ دیدگاه

استراتژی های مدیریتی کسب و کار الکترونیک


توصیه های کنترلی در کسب و کار الکترونیک


بسیاری از افرادی که به سمت تجارتهای اینترنتی حرکت میکنندمی شتابند ، در پی جستن روش هایی منظم و با راندمان خوب برای تجارتشان هستند. این افراد بااگاهی میدانند که دارابودن یک تجارت مناسب و عالی بایداستراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه کابینت MDF و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به اروپا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات آرایشگاه عروس ,تالار باغ عروسی و ... در وبلاگ منتشر میشود.