پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه گونه توضیح داده می شود ودر پاکت نامه چه نکاتی می بایست مورد توجه قرارگیرد

نوشته شده توسط:عغلب فالقب | ۴ دیدگاه

 پاکت نامه در طراحی ست اداری به چه گونه بیان می شود ودر آن چه تذکراتی می بایست مورد توجه قرارگیرد

درمقدمه به تعریف پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

ابعاد پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما مناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه کابینت MDF و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به اروپا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات آرایشگاه عروس ,تالار باغ عروسی و ... در وبلاگ منتشر میشود.