معیارهای زیربنایی راه اندازی وب سایت های تجاری - کد a
نوشته شده توسط:عغلب فالقب در | ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶ | ۰ دیدگاهاساس راه اندازی سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات تجاری در کل دارای سه بخش میباشند :
خصوصیات محصول: هر خریدار بایستی بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.
مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات آمیخته ای از متن، عکس و شرحی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ است. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر تشریح کننده اجزای محصول، معمولا عامل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارتهای جالبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا مایل هستید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد محصولی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت زیاد است، تطابق تصاویر با اصل کالا میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات
ارسال نظر